یو ووچر چیست چگونه تهیه کنیم مزایا و  معایب

یکی از روش های مرسوم پرداخت های الکترونیکی یو ووچر می باشد که توسط شرکت یوتوپیا ارائه میشود.یو ووچر قیمتی تقریبا معادل با یک دلار امریکا دارد و برای پرداخت های بین المللی در سراسر دنیا قابل استفاده و تبدیل به ارز هایی مانند تتر یا پرفکت مانی و…می باشد.

یو ووچر در واقع یک کد 23 حرفی است که با usd که نماد دلار امریکاست شروع می شود (ووچر های دیگری نیز وجود دارند که با utp شروع میشوند که قیمت ات متفاوت است).

یو ووچر همینطور یک کد 23 حرفی یکبار مصرف است که به مبلغ دلاری دلخواه شما قابل ساخت است و قابلیت نقد شوندگی به ارز های دلخواه و یا ریال را دارد.

از آنجایی که یو ووچر یک کد یکبار مصرف و دارای شارژ دلاری است و قابلیت رهگیری ندارد برای دریافت آن و همینطور فروش و نقد کردن آن باید از سایت ها و صرافی های معتبر کمک گرفت. صرافی اسنپ ارز  از جمله صرافی های مورد تایید سایت اصلی یوتوپیاست که میتوانید با خیال راحت خرید و فروش این ارز را در پلتفرم این صرافی انجام دهید.

 

تعریف ساده یو ووچر (ووچر یوتوپیا)

یو ووچر که در واقع ووچر شرکت یوتوپیاست و معادل یک دلار است و برای خرید یا فروش و نقد کردن آن لزومی به داشتن حساب و ولت در سایت یوتوپیا ندارین و به سهولت میتوانید آن را تهیه و یا نقد کنید. صرافی اسنپ ارز یک مرجع معتبر و مورد تایید وبسایت یوتوپیاست که با خیالی راحت میتوانید یو ووچر رو با کارمزدی پایین تر از سایت های واسطه تهیه کنید همینطور یو ووچر خود را در کمترین زمان ممکن هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت بفروشید.

 

یوتوپیا چیست؟

یوتوپیا (utopia) شبکه ای غیر متمرکز است که در اپلیکیشن آن شما قابلیت های متفاوت و جذاب زبر رو خواهید داشت:

-کیف پول اختصاصی Uwallet

-ارز دیجیتال اختصاصی به نام کریپتون

-ساخت و فعالسازی یو ووچر

-پیام رسان داخلی شبکه یوتوپیا

 

جمع بندی کلی

یو ووچر یک کد رمزنگاری شده است که نقش انتقال پول را با مزایای بیشتر ایفا میکند.

یوتوپیا هم سایت و شبکه ارائه دهنده یووچر و ارز کریپتون است که اپلیکیشن و نرم افزار آن (utopia) بر روی گوشی همراه و سیستم عامل های مختلف قابل نصب است و نیاز به احراز هویت ندارد که از مزایای بسیار مهم برای ایرانیان است.

یو ووچر به دلیل غیرقابل رهگیری و غیرمتمرکز بودن قابل رهگیری نیست لذا برای خرید یا فروش آن باید از طریق وبسایت های معتبر اقدام نمود.

صرافی اسنپ ارز به صورت اتوماتیک و بدون محدودیت این امر را برای کاربران ایرانی فراهم نموده.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *